Vásárlási feltételek

Mi a vásárlás folyamata? 
A termék megrendelését követően a rendszer küld egy emailt ami a megrendelés minden fontos elemét tartalmazza. Kérjük ellenőrizze a levelezőrendszerének Promóció vagy Spam mappáját nehogy a rendszer által küldött emailt oda sorolja be a levelező rendszere. Ezt követően kap egy emailt ami tartalmazza a rendelés elektronikus számláját. Ezt követően amennyiben MPL futárszolgálat kézbesítést kért, kap egy értesítést arról, hogy csomagja átadásra került a futárszolgálatnak. Amennyiben ÁTVÉTELI ponton történő átvételt választott, kap egy értesítést hogy csomagja átvehető az ÁTVÉTELI PONT-on. Ezt az értesítést mindenképpen várja meg, mivel csomagja csak ezen értesítést követően vehető át.

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a “Pénztár” gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (pl. személyes átvétel, futárszolgálat vagy MPL által), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás, Paypal, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Minden leadott/elküldött megrendelés fizetési kötelezettséget von maga után. Megrendelő annak tudatában adja le megrendelését, hogy a megrendelésének/csomagjának feladását megelőző két órával már nincs lehetősége a megrendelését módosítani, illetve visszamondani. Az “átvételt megtgadta” továbbá “nem kereste” jelzéssel visszaérkező csomagok esetébben a megrendelőnek meg kell térítenie a csomagolás (590.- ft) és a csomag megrendelőnek, illetve megrendelőtől kereskedőnek történő szállítás költségét, továbbá 2490.- ft adminisztrációs díjat. A fenti díjtételelkről eladó/kereskedő kétszeri alkalommal a vásárló email címén írásban értesíti vásárlót. A kétszeri értesítés eredménytelensége esetén eladó/kereskedő jogosult a tartozás behajtását jogi úton kezdeményezni, melynek továbbbi felmerülő költségei is megrendelőt terhelik.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása a fogadást követően 24-48 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a rendelés feldolgozásáról – amiben tájékoztatjuk, hogy rendelése feldolgozás alatt van, mellékelve a számlaértesítőt, díjbekérőt vagy egyéb rendeléssel kapcsolatos információt, illetve  a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal, MPL vagy egyéb más szállító cég, futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Szállítási módok: MPL EXPRESSZ, MPL, FürgeFutár
Kiszállítási idő:MPL EXPRESSZ esetén a rendelés leadását követő első munkanapot követő 1. munkanap 24:00-ig, MPL esetén  a rendelés leadását követő első munkanapot követő 2. munkanap 24:00-ig
Szállítási díjak: bruttó 2250.- ft és 1790.- ft az ország bármely településére
Külföldre jelenleg nem áll módunkban csomagot küldeni.

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt lehető legrövidebb időn belül tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatják, utólag nem lesz hozzáférhető.

Visszavétel / Elállási jog / Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről hatályos szövege.

Pirotechnikai termékekre vonatkozó szabályok
A hibás vagy lejárt felhasználhatósági idejű, 1., 2. és 3. továbbá T1 kategóriájú színpadi pirotechnikai termék, P1  és P2 egyéb pirotechnikai termék pirotechnikai osztályba tartozó tűzijáték terméket a Látogató köteles az értékesítőhöz visszajuttatni. Ezt a vevő személyesen az eladó székhelyén vagy telephelyén tudja megtenni előzetes írásos vagy szóbeli egyeztetést követően. Eladó köteles a termékeket térítésmentesen és költség felszámítása nélkül visszavenni. A 3-as PT osztályba tartozó termékeket 12.28-12.31. között lehet megvásárolni és 12.31. 18 órától 2023.01.01. reggel 6 óráig lehet felhasználni magán – és közterületen. A fel nem használt termékeket 2023.01.05-ig a Forgalmazóhoz vissza kell vinni, aki azt köteles térítésmentesen visszavenni. A T1, T2, P1, P2 pirotechnikai termékek használatára vonatkozó részletes szabályok a 173/2011. (VIII. 24.) Korm. rendeletben olvashatók. Le nem járt szavatosságú, sérülésmentes 1., 2. és 3. továbbá T1 kategóriájú színpadi pirotechnikai termék, P1  és P2 egyéb pirotechnikai termék pirotechnikai osztályba tartozó termékek esetében a vásárlástól való elállásra nincs lehetőség. Erről való jogáról a megrendelő a rendelés leadásával egyidejűleg visszavonhatatlanul lemond.

Pirotechnikai termékek kizárólag személyesen a vállalkozás alkalmazottjától vehetők át az egyeztetett helyen és időben. Átvételkor a jogszabály által előírt életkort a vállalkozás nevében eljáró személynek igazolni kell (személyi igazolvány, diákigazolvány, útlevél, jogosítvány felmutatásával). 1-es PT osztályba tartozó terméket 14 éves kortól, 2-es PT osztályba tartozó terméket 16 éves kortól, 3-as PT osztályba tartozó terméket 18 éves kortól lehet vásárolni illetve átvenni. Az itt fel nem sorolt T1, T2, P1, P2 pirotechnikai termékek vásárlási és felhasználási feltételeire vonatkozó részletek a 173/2011. (VIII. 24.) Korm. rendeletben olvashatók. Ha átvételkor a megfelelő életkort a megrendelő nem tudja igazolni, vagy ilyen korú személy nincs jelen, az árut nem adjuk át.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése

2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a “Kapcsolat” vagy “Rólunk” menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy mobiltelefonon smsben kerülhet sor. Elérhetőségek +36-30-24-24-225 ~ webshop@repulolampas.hu